Ha beleszólásod lenne, milyen témájú és mechanikájú játékokat fejlesszenek ki a magyar kiadók/játékfejlesztők, mit tanácsolnál nekik? Ha választanod kellene, az ár vagy a dizájn lenne fontosabb a számodra?
Mostani tesztünkben – játékfejlesztői kérésre – többek közt ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Eredményhirdetés a Társasjáték fejlesztők napja II-n.
Kérdés persze, hogy “dizájn” alatt mit ért a kérdező!
A kinézetét vagy magát a játékot? Mert nagyon nem mindegy… Mindenesetre a kinézetet vettem figyelembe a válaszomnál.
Igen, a dizájn alatt ebben az esetben a kinézetet kell érteni…
Raud: kösz a változtatást, így már kb. 20%-ot lehet kiválasztani mindkét listából. A korábbi “válassz 32 témából 3-at” kicsit nehéz volt.
A vonatos, mint téma kimaradt, pedig elég erős a felhozatal.
Köszönöm a tegnapi találkozóm a részvételi lehetőséget, családommal együtt jól éreztük magunkat.
A dizájn és az ár szerintem nem kezelhető teljesen külön. Egy meggyőző dizájnért valószínüleg hajlamos az ember többet adni mondjuk 20%-kal, de 50%-kal mar semmiképpen sem. Persze ugyanakkor azt is gondolom, hogy ha valaki ezalapján választ, az rég rossz. Ki kell nézni mi lehet jó, lehetőleg valahol kipróbálni, aztán ha bejön a játék a külső dizájn majdnem mindegy, az ár meg vagy belefér, vagy nem.