Társasjáték fejlesztők napja 3 – ilyen volt…

Játéktervezés

Tegnap este ért véget a Fejlesztők napja elnevezésű rendezvényünk. Az eseményre a saját fejlesztésű társasjátékok szerzőit és érdeklődő tesztelőket vártunk, ezúttal a korábbiaknál jóval nagyobb helyen, 70 nm-en és 7 asztalon. Öröm volt számunkra, hogy ilyen sokan eljöttetek, már csak azért is, mert ismét sikerült (közel) megdupláznunk a korábbi alkalom létszámát az itt megforduló 43 fővel.

A kerekasztal beszélgetésen ezúttal a közösségi finanszírozási lehetőségek újbóli átbeszélése és a magyar szerzőjű társasjáték-kiadás vélt vagy jósolt jövője volt a téma. Számos izgalmas kérdést tettetek fel a kiadóknak. Az általunk előkészített második témára, a motiváció szerepére már nem is maradt időnk. A beszélgetés során elhangzott elérhetőségekről majd még hírlevelünkben és a játékfejlesztés aloldalunkon olvashattok. A kiadóknak és a KártyaGyárnak ezúton is köszönjük, hogy elfogadták a meghívásunkat, és jelenlétükkel emelték a rendezvény fényét.

A korábbi rendezvényekhez képest változás volt, hogy a fejlesztők játékait még tesztjáték előtt meg lehetett tekinteni, így mindenki előzetesen képet kaphatott róluk, hogy aztán – foglalta össze találóan az Absztraktor szerzője, Balázs – lehessen min bánkódni, hogy mi mindent lett volna még jó kipróbálni. :-)

A partik összeválogatását ez alkalommal egy külön erre a célra fejlesztett program gondjaira bíztuk – nem sok sikerrel. Bár az elképzelés jó volt, a kivitelezés a nem regisztrált résztvevők jelenléte és a távol maradó regisztráltak hiánya miatt valahogy nem sikerült a megálmodottra. Majd legközelebb újra próbálkozunk…

Sok-sok játék (a terem végéig...)

Sok fejlesztő hozta
el a játékát…

Kedvelt téma volt a scifi

A legnépszerűbb téma a
sci-fi volt

Egy paleolit táplálkozásos játék (A fuvar)

De volt paleolit
táplálkozásos játék is…

Ez egy nagyon véres játék (Dark Maze)

Volt aki brutális harci
játékkal érkezett…

Intrika Magika

De a fantasy is
kedvelt téma volt…

Kedvelt téma volt a történelem is... (Ave Roma)

no meg a törénelem
is…

Jaj, nincs otthon sajt, és jönnek látogatóba a rokonok... (gyermekjáték)

Jajj, nincs otthon sajt,
és jönnek a rokonok!

Voltak izgalmas absztrakt játékok is (Absztraktor)

Absztrakt ősrobbanásos
játék Rizikó bábukkal

Hírszerzés - nyakkendős meeple-ökkel

Ügynökös játék
nyakkendős meeple-ökkel

További képek és összes játék bemutatása a Facebook oldalunkon
Mégegyszer köszönjük megtisztelő részvételeteket. Reméljük, hasznosnak találtátok a rendezvényt, és reméljük egyszer majd, a nem is olyan távoli jövőben, mint Magyarország vagy a külföld egyik befutott játéktervezője látogattok hozzánk vissza, hogy elmeséljétek tapasztalataitokat és történeteteket. Hiszen ez a cél. Mindenkit csak bátorítani tudunk a lehetőségek keresésére.

Találkozunk a következő Fejlesztők napján 2013. február-márciusában! (Az új alkalom dátumát igyekszünk mielőbb közzétenni.)

Fontosabb játékfejlesztéshez kapcsolódó oldalak:
- játékfejlesztéssel foglalkozó aloldal (tippek, linkek, stb.)
- Játékfejlesztői útikalauz (alapok)
- Kickstarter, Indiegogo (közösségi finanszírozás)
- Játékfejlesztői lev.lista, Fejlesztők klubja,
    Sztratégosz Játékműhely (fejlesztői közösség)
- KártyaGyár (kis példányszámú prototípus készítés)
Kapcsolódó anyagok:
Ezt már olvastad? : Ilyen volt a Társasjáték-Fejlesztők Napja 6...
(2014.05.22.)

2 hozzászólás “Társasjáték fejlesztők napja 3 – ilyen volt…” bejegyzésre

  • Brigcsi szerint:

    Köszönöm szépen a lehetőséget, nagyon jól éreztem magam!
    Öröm volt más fejlesztőket megismerni, velük játszani a játékomat és öröm volt más játékát tesztelni.

    Baltazisz Brigitta

  • h-alga szerint:

    Mi is köszönjük szavaidat, és persze megjelenésed!

    Öröm látni, hogy alkalomról alkalomra egyre többen mutatkoztok meg, hogy mily igyekezettel dolgoztok játékterveiteken, hogy ilyen őszinte lelkesedéssel ismerkedtek egymással és egymás játékaival.

    Ezt látva őszintén reméljük, hogy formálódik majd egy közösség, mely egy virtuális műhelyben segíti egymást tapasztalataival, hogy arra érdemesült játékok kerüljenek kezeitek közül a világ elé.

    Hajrá!

Itt lehet hozzászólni !