Pályamű beküldése

Ennek az űrlapnak a kitöltésével jelentkezhetsz a 2016-os Printjáték versenyre. A verseny nevezési és értékelési kritlériumairól a verseny kiírásánál olvashatsz.

A nevezett játék szerzőjének vagy szerzőinek adatai

Neked, mint a játékot a versenyre beadó szerző vezetékneve.
Neked, mint a játékot a versenyre beadó szerző keresztneve. (Amennyiben a férjezett neved használod, zárójelben kérünk, írd oda azt az utónevet is, ahogy az ismerőseid szólítanak.)
A nevezések számának korlátozása miatt, és az egyedi beazonosításodhoz van szükségünk erre az adatra. (A Printjáték versenyen csak 14. életévüket betöltő személyek nevezhetnek.)
Ide küldjük ki a nevezés véglegesítéséhez szökséges aktiváló kódot, az itt megadott címen tartjuk veled a kapcsolatot. Itt kapsz majd értesítést a verseny állásáról, illetve ha egy kiadó/magánszemély kapcsolatba akar lépni veled, ezen a címen fogjuk megkérdezni tőled, hogy kiadhatjuk-e neki az email címed.
Írd be újra az email címed, hogy kiderüljön, hogy nem gépelted-e valahol el.
Kizárólag arra az esetre, ha emailben nem érnénk el, és fontos ügyben van kérdésünk/kérésünk.
Amennyiben a nevezendő játékot többen készítettétek, sorold fel vesszővel elválasztva a szerzőtársaid nevét.
Amennyiben a játékod grafikáját más készítette, itt felsorolhatod a játék arculatát kialakító grafikusok nevét.
Jelöld be a nem rublikát, ha a verseny online felületen az álneved szeretnéd használni. (Az álnév alatti megjelenést nem javasoljuk.)
Amennyiben a szerzők nevének titkosítását kéred, a játék az itt jelölt névvel fog a játékok adatlapján megjelenni.

A nevezett játék adatai

Ha a játék már megjelent korábban print & play kiadásban, esetleg mérlegeld, hogy nem akarod-e más néven beadni. Úgy nehezebben ismeri fel a zsűri.
(Később is megadható adat.) Ha már kitaláltál egy angol címet is a játékodnak.
Csak akkor írj ide 1.0-tól különböző verziószámot, ha a játékod korábban már megjelent printjáték formában, és Te ahhoz képest változtattál a szabályain.
éves kortól ajánlott
A játékot hány éves kortól ajánlod? (A versenyre minimum 8 éveseknek való játékokkal lehet nevezni, vagyis egy négyéveseknek (is) való játék a versenyre nem nevezhet. Szintén kizáró ok, ha a játék ajánlott minimum életkora a 14 évet meghaladja.)
perc
A játékod tiszta játékideje, a kezdő felállítás után elkezdve egészen a játék végéig átlagosan eltelt percek száma. Érdemes őszintén megadni, hogy ne okozzon a felhasználóknak csalódottságot.
A játék hány személlyel játszható, vesszővel felsorolva. Pl: 1,2,4 fő, stb.
Rövid leírás, melynek célja a hangulat megragadása (bár mechanizmusról is lehet írni). Ez a szöveg majd lista nézetben megjelenik a játékodról.
Pl.: Egyszemélyes kockajáték, melyhez csak egy játéklapra és négy dobókockára van szükség. Javítsd meg az autódat, megmenekülj el a zombik elől!
Bővebb leírás a játékodról.
Példa egy jó leírásra: A barikádod mögött ülsz, kezedben érzed a shotgun csövének hidegségét. Tudod, hogy kevés időd lesz megjavítani az autódat, de időt kell nyerned valahogy! A távolból vészjósló morajlás szűrődik feléd. A puskádra nézel és elmosolyodsz. Tudod, hogyan fogsz időt nyerni magadnak…
Az Escape of the Dead egy egyszemélyes kockajáték, amelyben a játékosnak szűkös erőforrásait egyszerre kell megosztania a három fő feladata, a támadás, a védekezés és a menekülés előkészítése között. Megfelelő taktikával és kellő szerencsével a játékos képes lehet még azelőtt megjavítani autóját és elmenekülni, mielőtt a zombik ledöntik a barikádot és felfalják.
(Később is megadható vagy módosítható adat.) A játék felhasználására és publikálására vonatkozó egyedi licenszfeltételek. Javasoljuk, hogy ezt a lehetőséget csak akkor változtasd meg egyénire, ha olyan lehetőség adódik, amely ezt indokolttá teszi. A nevezett társasjátékok eredendően a
Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! licensze szerint kerülnek publikálásra.
(Később is megadható vagy módosítható.) A játék Facebook közösségi oldalának webcíme. A http vagy https megjelölést is másold oda a címhez. Pl. https://www.facebook.com/groups/847719861950095/
(Később is megadható vagy módosítható.) A játék weboldalának webcíme. Pl. egy általad karbantartott weblap, egy blog címe, vagy bármi olyan hely, ahonnan a játékhoz egyéb adatok, esdetleg kiegészítők, javítások letölthetőek. URL-re példa: http://tarsasjatekos.hu/printjatek
(Később is megadható vagy módosítható.) A játék oldalának címe a BoardGameGeek.com-on.
Pl.: https://boardgamegeek.com/boardgame/2402/ghoulash

A nevezett játék csatolmányai

A feltöltéshez húzd ide a .pdf fájlt, vagy kattints ide
A játék szabálykönyve .pdf formátumban. A szabálykönyv javasolt szerkezete: miről szól a játék? (kedvcsináló leírás), kerettörténet (ha van), alkatrész lista, kezdőfelálláshoz szükséges útmutatás és ábra, szabályok (lehetőleg kivülről haladva a részletek felé), valamint ha szükséges, játék végi szabályösszefoglaló.
Terjedelmi megkötés: max. 10 oldal.
A feltöltéshez húzd ide a .pdf fájlt, vagy kattints ide
(Csatolása nem kötelező.) A játék kinyomtatandó tartozékai (pl. játéktábla, ilyen-olyan tartozékok és jelölők, stb.) valamint a játék összeszerelési útmutatója.
Terjedelmi megkötés: max. 4 oldal. (A terjedelmi megkötés csak a tartozékokra vonatkozik, az összeszerelési útmutató leírásának hossza nincs korlátozva.)
A feltöltéshez húzd ide a .pdf fájlt, vagy kattints ide
(Csatolása nem kötelező.) Az ebben a fájlban szereplő anyagot a játékosoknak minden játék megkezdése előtt egy példányban ki kell nyomtatni. Pl.: közös eseménytábla, amelyre a játékosok bizonyos események bekövetkezését ceruzával feljegyezhetik.
Terjedelmi megkötés: max. 2 oldal.
A feltöltéshez húzd ide a .pdf fájlt, vagy kattints ide
(Csatolása nem kötelező.) Az ebben a fájlban szereplő anyagot annyi példányban kell a játékosoknak kinyomtatni, ahány játékos (vagy csapat) van. Pl.: játékoslap, amelyen a játékos vezetheti, hogy az általa irányított kalandozócsapat milyen küldetésekben vett részt.
Terjedelmi megkötés: max. 1 oldal / játékos.
A feltöltéshez húzd ide a képfájlt, vagy kattints ide
Ez a kép fog megjelenni az érdeklődőknek majd akkor, ha a versenyhez készített online felületen a játékod adatlapjára kattintanak.
A kép a zsűri játékkal kapcsolatos benyomásait támogatni fogja, és segít(het)i a játék kezdő állapotba állítását, amennyiben ez bonyolultabb művelet.
A feltöltéshez húzd ide a képfájlt, vagy kattints ide
A kép a játék online adatlapján jelenik majd meg kedvcsináló jelleggel, illetve a zsűri játékkal kapcsolatos benyomásait támogatja.
A feltöltéshez húzd ide a képfájlt, vagy kattints ide
(Csatolása nem kötelező.) A kép a játékod online adatlapján jelenik majd meg kedvcsináló jelleggel, illetve a zsűri játékkal kapcsolatos benyomásait támogatja. A csatolt képen a játéknak kivehetőnek kell lennie. Amennyiben a képen játékosok is szerepelnek, a hozzájárulásukat kellett adniuk a játék adatlapján történő szerepeltetéshez.

A részvétel feltételei

A versenyen való részvétel feltételeiről, valamint a lebonyolításról részletesen a verseny kiírásánál olvashatsz. A versenyen való részvételhez ki kell jelentened az alábbiakat.

A szerzőt megillető jogok

1. A nevezőnek mind a játéka feltöltésekor, mind a későbbiek során lehetősége van a játéka felhasználására és publikálására vonatkozó egyéni licencfeltételeket írni. Ez az egyesület online felületén, a játék adatlapján elolvasható lesz. A licenszfeltételekben írtak nem mondhatnak ellent a verseny nevezési feltételeinek.

2. A szerző a nevezését a nevezési határidő lejártáig visszavonhatja.

3. A szerző 2017.07.01-i hatálytól kérheti a játék szabályainak és segédleteinek az egyesület honlapjáról való eltávolítását is, mely kérelmet az egyesületnek a kérelmet követő 2 héten belül, ám leghamarabb 2017.07.01-et követően kell végrehajtania.

4. A szerző az eredményhirdetést követően bármikor megadhat egy-egy olyan internetes hivatkozást, amely a társasjátéka Facebook oldalára, a BoardGameGeek-re, vagy a játék számára készített weboldalra mutat (pl. honlap, blog, Google Drive-os vagy Dropbox-os cím). A szerző ez utóbbi két hivatkozás mellett kérheti annak jelzését, hogy a megadott címről letölthető-e a játék szabályának vagy komponenseinek újabb verziója.

5. A szerző kérheti saját nevének titkosítását.

A Magyar Társasjátékos Egyesület kijelenti, hogy az itt megadott adatokat bizalmasan és célhoz kötötten kezeli, felhasználásukra csak a verseny kiírásában megadott módon kerít sort.


Kis türelmet. Az adatok mentése folyamatban van...